I. Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży przez sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.66400.pl
2. Sklep internetowy www.66400.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
3. Sklep internetowy 66400, działający pod adresem http://66400.pl/, prowadzony jest przez Radosława Kąkolewskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą 66400 z siedzibą przy ul Sucharskiego 13/8, 66-400 Gorzów Wielkopolski wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez Ministra Właściwego do Spraw Gospodarki, NIP 5992983898, REGON 080422701, adres poczty elektronicznej: info@66400.pl
4. Zakup w sklepie internetowym www.66400.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
5. Sprzedawca ma prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym regulaminie bez pisemnego zawiadomienia o dokonanych zmianach.
6. Wszystkie produkty prezentowane na stronie www.66400.pl znajdują się na niej za zgodą i wiedzą właścicieli.
7. Wyłącznym właścicielem praw autorskich do zdjęć, opisów produktów oraz wszelkich innych materiałów znajdujących się na stronie www.66400.pl jest firma 66400 - RADOSŁAW KĄKOLEWSKI. Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. jakiekolwiek kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów bez zgody właściciela będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich.
8. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
9. W razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań prosimy o kontakt mailowy: info@66400.pl lub telefoniczny: tel. +48 733 527 091.
II. Realizacja zamówienia
1. Podstawowym warunkiem realizacji dokonywanych zakupów jest prawidłowa rejestracja (podanie prawidłowych danych personalnych, adresowych, w tym adresu e-mail, na który sprzedawca będzie wysyłać potwierdzenie i numer złożonego zamówienia).
2. Wszelkie dane podane podczas rejestracji podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych.
3. Dokonując zakupu w sklepie ww.66400.pl klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu i zakresie potrzebnym dla realizacji zamówienia.
4. Wysyłka towaru następuje niezwłocznie po otrzymaniu pełnej wpłaty na poczet zamówionego towaru (cena za towar i przesyłkę) i jest realizowana w ciągu 48 godzin w dni robocze.
5. Dostawy są realizowane na terenie Polski i obszarze Unii Europejskiej poprzez usługi firmy kurierskiej GLS.
6. Kupujący jest obciążony kosztami dostawy podanymi w treści formularza zamówienia. Koszty dostawy mogą być różne w zależności od wyboru formy płatności.
7. W związku z promocjami ustalonymi przez sprzedawcę koszt wysyłki czasowo może ulec zmianie.
8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w przypadku zmiany cennika usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Postanowienie nie dotyczy zamówień już realizowanych.
9. Zamówienia realizowane są w dni robocze od 10:00 do 18:00.
10. Zamówienia złożone i opłacone w dni powszednie po godz. 18:00, w soboty, niedzielę oraz święta będą realizowane następnego dnia roboczego
11. Zamówienia nieopłacone w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia będą automatycznie anulowane.
12. W przypadku wystąpienia okoliczności, uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia. O zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić zamawiającego, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez niego zamówienia.
13. Produkty, kolory i aplikacje przedstawione na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od stanu rzeczywistego.
III. Sposób płatności
1. Numer konta:
66400 - RADOSŁAW KĄKOLEWSKI
ul. Sucharskiego 13/8
66-400 Gorzów Wlkp.
ING 02 1050 1911 1000 0092 5308 7655
2. Klient ma do wyboru następującą formę płatności:
- wpłata na rachunek bankowy sprzedawcy przed dostarczeniem zamówionego towaru
3. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia, który klient otrzyma drogą e-mail po złożeniu zamówienia.
4. Za zakupiony towar sprzedawca wystawia paragon lub fakturę jeśli zostanie to zaznaczone w formularzu zamówienia.
5. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.66400.pl podane są w złotych polskich i zawierają vat (ceny brutto). Koszty dostawy towaru podane są oddzielnie.
IV. Reklamacje
1. Sprzedawca odpowiada za zgodność świadczenia z umową, w szczególności obowiązany jest dostarczyć klientowi produkt bez wad oraz zgodny z zawarta umową sprzedaży.
2. Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy względem klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę, są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą o prawach konsumenta.
3. W zakresie reklamacji konsument może realizować uprawnienia przyznane mu przez przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m.in. za brak zgodności towaru z umową sprzedaży.
4. Przed złożeniem reklamacji i wysyłką towaru do sprzedawcy, klient jest proszony o kontakt telefoniczny: +48 733 527 091, lub na adres poczty elektronicznej: info@66400.pl, celem przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego i rozwiązania problemu. Reklamacje należy przesyłać na adres: 66400.PL ul. Sucharskiego 13/8, 66-400 Gorzów Wlkp.
5. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec konsumenta za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba, że termin przydatności towaru do użycia, wskazany przez Sprzedawcę, jest dłuższy. Przed upływem powyższego terminu Konsument może powiadomić sprzedawcę o stwierdzeniu niezgodności wysyłając stosowną wiadomość za pomocą jednego ze środków umożliwiających kontakt ze sprzedawcą.
6. Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta i powiadomi o sposobie dalszego postępowania:
- Doprowadzi towar do stanu zgodnego z umową poprzez naprawę lub wymianę na nowy towar lub
- Zwróci pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni.
7. W celu złożenia reklamacji klient zobowiązany jest do pobrania i wypełnienia druku reklamacji i dołączenia go do reklamowanego towaru.
DRUK REKLAMACJI: pobierz plik
V. Zwroty
1. Zwroty należy przesyłać na adres: 66400.PL ul. Sucharskiego 13/8, 66-400 Gorzów Wlkp.
2. Klient, będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia doręczenia przedmiotu umowy.
3. W celu odstąpienia od umowy należy pobrać i wypełnić druk zwrotu i dołączyć go do zwracanego towaru na podany adres korespondencyjny.
4. W razie odstąpienia od umowy, zostaje ona uznana za nieważną, a klient zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym na adres sklepu www.66400.pl
5. Klient zobowiązany jest do podania numeru konta, na który należy dokonać zwrotu należności za poniesione koszty dostawy wraz z ceną za towar.
6. Reklamacji nie podlegają wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.
DRUK ZWROTU/WYMIANY: pobierz plik
VI. Wymiana
1. Adres do wysyłki: 66400.PL ul. Sucharskiego 13/8, 66-400 Gorzów Wlkp.
2. Klientowi przysługuje prawo do wymiany danego produktu na inny rozmiar lub kolor w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
3. Koszty wysyłki w dwie strony ponosi klient.
4. Odsyłany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie oraz metki i nie może nosić śladów użytkowania. W innym przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.
5. Wymiany prosimy wcześniej ustalać z obsługą sklepu www.66400.pl
DRUK ZWROTU/WYMIANY: pobierz plik
VII. Odstąpienie od umowy sprzedaży
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 z późn. zm.), klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w terminie 14 dni.
2. Do zachowania terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
3. Prawo odstąpienia od umowy przysługuje z zastrzeżeniem art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, może zostać złożone w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@66400.pl
5. Sprzedawca gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu oraz koszt dostarczenia rzeczy. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, przelewem bankowym na numer konta wskazany przez klienta. Zwrot nastąpi nie później, niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.
Załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Adresat:
66400 - RADOSŁAW KĄKOLEWSKI
ul. Sucharskiego 13/8
66-400 Gorzów Wlkp.
NIP: 5992983898
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów:
1. …………………………………………………………………………………………
2. …………………………………………………………………………………………
3. …………………………………………………………………………………………
- Data zawarcia umowy
- Imię i nazwisko kupującego
- Adres kupującego
Proszę o zwrot kwoty …………………………… zł na rachunek bankowy o numerze:
………………………………………………………………………………………………………………………
- Data
- Podpis Kupującego (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
VIII. Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
2. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy sprzedaży strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego regulaminu jest prawo polskie.
3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez konsumenta rezultatu, konsument może skorzystać m.in. z:
- zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w celu polubownego zakończenia sporu,
- zwrócenia się o pomoc do powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, której celem jest ochrona praw konsumentów.
4. Szczegółowe informacje o możliwościach skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów oraz dostępności procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych instytucji takich jak Inspekcja Handlowa, powiatowi (miejscy) rzecznicy konsumentów, organizacji społecznych zajmujących się ochroną praw konsumentów, a także Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
5. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.